ggpoker 7XL

ClubGG

תוכן עניינים

קלאב הפוקר הישראלי ClubGG

אנחנו יודעים, גם אתם נדבקתם בחיידק הפוקר ClubGG. במשך יותר משני עשורים Poker Online שוטף את ישראל, ויותר אנשים מוצאים את עצמם משחקים עם החברים, ברשתות ישראליות, בפלטפורמות בינלאומיות ושלל אופציות אחרות ברחבי הארץ.

ClubGG – מי אנחנו?

אם אתם אכן שחקני פוקר, נהנים מהאווירה, מהאדרנלין ומהמשחק המתוחכם הזה, מקומכם איתנו. בואו לשחק עם ClubGG – קלאב פוקר ישראלי שבו תוכלו לשחק את המשחק הנפוץ ביותר בעולם הפוקר – טקסס הולדם אונליין, ואומהה פוקר, או משחקים פחות נפוצים כמו קאש הולדם.

ClubGG הוא קלאב סגור, בו אתם תוכלו לשחק Poker Online על כסף אמיתי לישראלים בלבד במטבע הלאומי שלנו – השקל. בשולחנות המשחק אתם תפגשו שחקנים רבים מישראל בשלל טורנירי פוקר, עם פרסים מובטחים שיכולים להגיע ל-150 אלף שקל ומעלה.

קצת על אפליקציית ClubGG

כפי שצוין לעיל, מדובר במועדון סגור, קלאב פוקר ישראלי שמרכז את כל הישראלים במקום אחד. בממוצע משחקים במועדון 30 שולחנות בכל יום, שהבליינדים מתחילים משקל שתיים ומגיעים לסכומים של 100-50 שקלים חדשים. נכון, בטח רובכם מתקשים לסמוך על ענייני כספים ברשת, אבל אצלנו בהתאם לפלטפורמה הבינלאומית של הקלאב – ישנה בקרה ואבטחה איכותית ששומרת על הביטחון של השחקנים, ועל האיכות והאמינות של המשחקים. כך אתם תוכלו להרגיש בטוחים, ולדעת שהכסף שלכם נמצא בידיים טובות, בלי טריקים ובלי שטיקים.

האפליקציה מאוד נוחה וקלה לתפעול, והעברת הכספים אפשרית עם מגוון גדול של אופציות. אתם תוכלו להפקיד ולמשוך את הכסף שלכם בשלל דרכים, נפוצות יותר ונפוצות פחות:

clubGG
clubGG
  • קוד משיכה מכספומט
  • אפליקציית ביט
  • אפליקציית פייבוקס
  •  קריפטו – BTC/ETH/USDT

      לשחקני VIP של ClubGG:

  • העברה בנקאית
  • שליח עד הבית

הוראות שימוש באפליקציה ClubGG

את האפליקציה עצמה ניתן להוריד גם במערכת ההפעלה IOS לאייפון ולאייפד, וגם במערכת הפעלה אנדרואיד לשלל סוגי הטלפונים הסלולריים והטאבלטים הקיימים בשוק.

אחרי שהורדתם את האפליקציה ClubGG אתם תוכלו להיכנס אליה ולהתחיל Play Poker Online אחרי הרשמה קצרה. תוכלו להירשם לקלאב דרך גוגל, פייסבוק ואפל, וישר להצטרף לטורנירי הפוקר ומשחקי הקאש אונליין.

אחרי שנרשמתם דרך אחת מהאופציות תוכלו לבחור לעצמכם כינוי ודמות.

זהו! עכשיו אתם בתוך האפליקציה ClubGG, וכעת אתם יכולים להצטרף לשולחנות בהתאם למספר הקלאב שלנו שאותו תקישו ברובריקה של Club ID.

אחרי שהשלמתם את כל תהליך ההרשמה אתם תוכלו לשחק מכל כלי שתרצו – בין אם זה הטלפון הנייד, הטאבלט שלכם או המחשב שלכם. כמובן שבשביל לשחק ולהתחבר לכל הטורנירים ולכל השולחנות קאש אתם חייבים חיבור אינטרנט תקין עם קליטה וזמינות.

למה ClubGG?

מבחינת בית המשפט הישראלי, משחק הפוקר נחשב למשחק שעובד רק על מזל, ולכן הוא לא חוקי. אך מערכת המשפט לא נתנה דעתה לגבי משחקי Poker Online, לכן יש פה שטח אפור מסוים ואתם יכולים לשחק על הפלטפורמה הבינלאומית של ClubGG דרכינו – הסוכן הרשמי של קלאב הפוקר הישראלי. הפלטפורמה עצמה לא נמצאת בתוך ישראל, לכן השחקן הישראלי יוכל לשחק את המשחק ללא שום חשש מהחוק.

כפי שאמרנו, דרך הפלטפורמה הבינלאומית הזו תוכלו לשחק Poker Online עם שחקנים ישראלים בלבד, שאותם אתם מכירים ואוהבים, ולא תצטרכו לחשוש שהכסף שלכם ייפלו לידיים זרות.

תוכלו לשחק פוקר טקסס הולדם אונליין, פוקר אומהה אונליין, וטורנירי פוקר נוספים.

כשאתם משחקים באפליקציה של קלאב הפוקר הישראלי, כמובן שאתם חייבים להיות בגילים המתאימים, ולא תוכלו להצטרף למשחקים ולטורנירים אם אתם לא בגיל 18 ומעלה. כמו כן, כל מקרה של הונאה יטופל וייחקר בחומרה. אם החשד להונאות יתברר כנכון, השחקנים יושעו באופן אוטומטי.

דרגו אותנו

4.9 / 5. 4985

7xl להרשמה

תנאים והגבלות

-שחקן פעיל חייב להיות בן 18 ומעלה כדי להשתתף בסדרה זו.
-אם שחקן נחשד לפעילות הונאה, ל 7XL יש את הזכות לחקור, לעקל ולסגור חשבון שחקן.
-לרשת GGpoker יש את הזכות לשנות ולהשעות מבצעים בכל עת ללא התראה מראש.
-תנאי המבצעים כפופים לאתר 7XL .
-חוקי וכללי האתר כפופים לרשת GGpoker העולמית.
-שחקו באחריות

מה אתה מחפש?

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors