ggpoker 7XL

7XL מחלקת 10 מיליון דולר בחינם בחודש יוני

תוכן עניינים

פיצ'ר חדש

רוצה לעצבן את היריבים?

הפסדת קופה גדולה ? אתה בטילט? הביעו את הרגשות שלכם באמצעות פיצ'ר חדש שניתן לזרוק והראו לשולחן איך אתם מרגישים! זרקו ביצה כדי להראות את מורת רוחכם לאחר יד קשה במיוחד, או זרקו דלי מים על הבחור שרץ אש כדי לקרר אותו!

חשבו על Splashes כעל דרכים לפרוק את התסכולים שלכם.

דליים וביצים מוענקים לשחקנים שספגו הפסד, שניתן להשתמש בהם רק על המנצח. לפעמים הימורים גדולים משתלמים, אבל עכשיו אתה יכול לקבל רק מעט נקמה כשהם לא.

יש שני שפריצים ייחודיים זמינים לשחקנים שעומדים בתנאים מסוימים – דלי המים והביצה. דלי המים יכבה את מסך היעד שלך – מושלם לקירור ריצה חמה. הביצה נסדקת ומתיזה על מסך היעד שלך.

ניתן להרוויח ספלאשים ייחודיים כאשר מתקיימים תנאים ספציפיים במשחק, כגון שבירה רעה במיוחד או סיטואצית משחק שוברת לב. ניתן להשתמש ב-Splashes רק נגד היריב המעורב ביד, ואם אתה או היריב עוזבים את השולחן, הפריט יאבד. אתה יכול גם להחזיק רק פריט אחד בכל פעם.

כאשר משתמש מבצע הימור, כעת אתה יכול ליידע אותו מה אתה חושב. תן להם אגודל למעלה או אגודל למטה. כל המשתמשים, גם אלה שיושבים בחוץ, יכולים לשלוח תגובות הימור. פשוט לחץ לחיצה ימנית על PC או לחץ לחיצה ארוכה על הנייד כדי לפתוח את אפשרויות התגובה!

דרגו אותנו

0 / 5. 0

תנאים והגבלות

-שחקן פעיל חייב להיות בן 18 ומעלה כדי להשתתף בסדרה זו.
-אם שחקן נחשד לפעילות הונאה, ל 7XL יש את הזכות לחקור, לעקל ולסגור חשבון שחקן.
-לרשת GGpoker יש את הזכות לשנות ולהשעות מבצעים בכל עת ללא התראה מראש.
-תנאי המבצעים כפופים לאתר 7XL .
-חוקי וכללי האתר כפופים לרשת GGpoker העולמית.
-שחקו באחריות

מה אתה מחפש?

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors